De dag voor vertrek

14 juli 2018

De laatste avond in Nederland. Morgen vliegen we naar the States!
Het was zo'n typische drukke laatste dag voor de vakantie, ondanks dat ik vanaf donderdag al aan het wassen en inpakken ben. Maar man, wat hebben we weer veel nodig met zo'n klein mannetje erbij... Gelukkig hebben we een grote Dodge in Amerika gehuurd om in rond te rijden, maar ik maak me toch ernstige zorgen of alles daar wel in gaat passen?? Ondanks dat we maar 3 koffers hebben en de kinderwagen, dat vind ik eigenlijk best netjes voor 2 personen met 3 persoontjes. Maar ach, als dat dan de grootste zorgen zijn als je over twee dagen naar Amerika vliegt met je geliefde en de drie kids, dan valt het allemaal best mee. In het ergste geval moeten we Julia maar op het dak binden voor wat extra ruimte, is het gelijk lekker rustig in de auto ; -)

Daan en Julia maken de voorbereidingen nu natuurlijk veel meer mee dan voor Australië. Toen we het laatst over de lange vlucht hadden met ze, zeiden ze: "Yes!! Dan hebben we zo'n eigen schermpje" Haha!
Daan was van de week nog wel in tranen want hij had een ernstig dilemma... Hij wilde het liefst z'n Pokemon's meenemen op vakantie, want anders zou hij ze heel erg missen en kreeg hij heimwee naar huis, maar hij durfde ze niet mee te nemen omdat hij bang was dat hij er dan eentje kwijt zou raken. Dikke tranen want hij wilde dus het liefst gewoon thuis blijven, dan had hij geen probleem meer ; -) Gelukkig konden we zijn zorgen wegnemen en neemt hij ze nu lekker mee in zijn eigen rugzak in een speciaal zakje en we helpen hem allemaal onthouden!
Julia had weer andere zorgen, want die vond het spannend dat het vliegtuig neer kon storten. Dat heeft ze waarschijnlijk uit een film, want eerder dit jaar wilde ze ook niet meer op de boot bij Loosdrecht, want die kon zinken, net als bij Vaiana... Hopelijk hebben we ook die spanning een beetje weg kunnen nemen. Het blijft toch spannend zo'n lange vlucht en zo ver van huis. Dat vinden wij ook! Maar we gaan ontzettend genieten met elkaar vijf weken lang en prachtige dingen zien en beleven, daar ben ik van overtuigd! Morgenochtend komt de taxi om 10:00 uur en gaat onze roadtrip beginnen...

Heel veel liefs van ons en tot snel!

1. Eline:
    15 juli 2018
    Heel veel plezier lieverds! X Eline
  2. Joyce:
    16 juli 2018
    Ha wat leuk al om te lezen!!xxx