Inpakken en wegwezen!

11 juli 2018

Lieve allemaal,

We gaan nu echt beginnen met de voorbereidingen voor onze reis naar the States! Zondagmiddag vliegen we vanaf Schiphol naar Seattle! De komende dagen zullen dus  in het teken staan van inpakken en de laatste dingen regelen. Onze ESTA is in ieder geval binnen, dus we mogen het land in van Trump ; -)

We hebben de reis natuurlijk een tijdje geleden al helemaal samengesteld en we denken dat het een hele afwisselende en supermooie reis gaat worden. We gaan naar een aantal steden (Seattle, Portland en San Francisco), naar verschillende Nationale parken (o.a. Olympic National Park, Crater Lake, Columbia River Gorge) en we zitten een paar keer aan het strand. Dus voor de kinderen, én voor ons, genoeg te doen en te zien! Met een grote Amerikaanse bak rijden we hotel tot boomhut, en van tent tot een eigen lodge. Gaan jullie met ons mee? Als jullie het leuk vinden, kunnen jullie ons hier volgen. We zullen verhalen, foto's en filmpjes plaatsen, zodat jullie met ons kunnen mee genieten.

Dikke kus van ons,
Rolf, Juul, Daan, Julia én Teun

1. P&E:
    11 juli 2018
    Have fun!!
  2. Ed & Ell:
    12 juli 2018
    Whoehoe! Goede reis en ga genieten!
  3. Juut:
    12 juli 2018
    Heerlijk guys, we gaan jullie volgen! Heel veel plezier!
    Liefs, Juut, Borg, I&E
  4. Tess:
    12 juli 2018
    Klinkt nu al helemaal top! Gaat vast een geweldige reis worden! Geniet ervan
    Dikke zoen, Mark, Tess, Cato en Kee
    PS. Rolf, denk dat Cato wel op een kaartje terug rekent ;-)
  5. Frederique:
    12 juli 2018
    have a safe flight, heel veel plezier en pas goed op elkaar!!