Home sweet home!

1 december 2014 - Utrecht, Nederland

We zijn vanmiddag weer veilig geland op Nederlandse bodem. Die laatste paar uren in een vliegtuig lijken dan een kort vluchtje in vergelijking met wat we er allemaal al op hebben zitten! De reis verliep gelukkig weer voorspoedig. Daan heeft nog heerlijk een paar uurtjes geslapen in het vliegtuig, want we moesten vanochtend rond een uurtje of 6:00 al opstaan om op tijd in te checken, dus hij had nog wat slaap in te halen. Verder heeft meneer twee documentaires gekeken: 'Wildlife in Thailand' (inspiratie voor volgend jaar?) en 'Great sharks', gewoon omdat hij die stoer vond! Julia had er wat minder zin in vandaag en was waarschijnlijk gewoon moe van het vroege opstaan. Ze lag maar te draaikonten en gebruikte haar gilletje regelmatig om even kort aan te geven wat ze ervan vond. Uiteindelijk heeft ze wel twee keer een kort slaapje gedaan, wat voor haar voldoende was om de rest van de tijd dus lekker druk te doen ; -)

We hadden mazzel, want we hadden drie van de vier stoelen op een rij in het midden, maar het vliegtuig was niet helemaal vol. De meneer naast ons kreeg daarom een andere zitplaats aangeboden en die wist niet hoe snel hij op moest staan, want hij had Julia haar supersonische gilletjes al gehoord, hihihi! Wij waren ook blij, want nu had Julia de hele vlucht haar eigen stoel, en hoewel ze daar vrij weinig gebruik van heeft gemaakt, was het toch lekker die extra ruimte!

Bij aankomst op Schiphol vanmiddag werden we opgewacht door onze moeders, wat gezellig en fijn om elkaar weer te zien! Julia heeft voor het eerst: 'oooma' gezegd en Daan straalde helemaal en kon niet wachten om al zijn verhalen vertellen!

We schrokken in de parkeergarage van de kou hier, brrrrr! Jeetje wat is dat wennen en voordat ons huis is opgewarmd... tsja we liggen nu met een dikke trui in bed. Hopelijk is het morgenochtend lekker warm in huis! We warmen ons vannacht maar aan de geweldige herinneringen, van een heerlijk zonnetje, indrukwekkende natuur, mooie steden, geweldige uitzichten, wilde dieren, maar vooral de onvergetelijke tijd samen! Want wat was het fijn met z'n viertjes en wat hebben we van elkaar genoten!!! Onbeschrijfelijk eigenlijk, alhoewel we het wel geprobeerd hebben in dit reislog...

Tot snel!!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. P&E:
    1 december 2014
    Welkom thuis!
  2. Frederique:
    1 december 2014
    Fijn dat jullie weer thuis zijn en wat was het leuk om jullie op te halen op Schiphol samen met Marga. En genoten van jullie reisverslagen met foto's.
    Welterusten en hugs.